Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.




Úvod » Výfuky » Octavia 1 » Nerezový díl výfuku Škoda Octavia 1 1.8 20V TURBO / RS - downpipe s kat.


        

Nerezový díl výfuku Škoda Octavia 1 1.8 20V TURBO / RS - downpipe s kat.

 

Skladem: 0 ks
Dostupnost: na dotaz
Výrobce: AMA Exhaust Systems s.r.o.
naše cena:
11 737 Kč (460 EUR)

do košíku:
  ks  

Downpipe bez katalyzátoru určený pro vozidla Škoda Octavia 1. generace s motory 1.8 20V Turbo i RS varianty. Downpipe je první díl výfuku, který se nachází hned na výstupu turbodmychadla.


Tato část výfuku je prodávána včetně vlnovce pro snížení přenosu vibrací do výfukové soustavy.

Downpipe je osazena katalyzátorem určeným pro sportovní účely s vyšší propustností než silně restriktivní sériový, ale zároveň emisně vyhovující. Katalyzátor má 200 CPSI je vyroben z nerezové oceli. Vnitřní průměr 63,5 mm, délka 295 mm a je vybaven závitem pro připojení lambda sondy.

Materiál: nerezová ocel třídy 304

Síla materiálu: 1,5 mm

 

Co znamená CPSI?

(cells per square inch - počet činných buňek na čtvereční palec)


Základní koncepce CPSI spočívá v tom, že čím nižší číslo je uvedené, tím je větší rozestup otvorů v katalyzátoru. To má za následek lepší průtoku výfukových plynů katalyzátorem a to vede ke zvýšení výkonu motoru.

 

Pro další vyjasnění nemusí vyšší číslo CPSI nutně znamenat, že tok výfukových plynů je vyšší. Vyšší CPSI znamená, že existuje více individuálních otvorů uvnitř jednoho čtverečního palce, čímž se vytvoří více buněčných stěn, čímž se převede na menší celkový otevřený průchod uvnitř jednoho čtverečního palce. To vede k lepší regulaci emisí, protože více ze znečišťujících výfukových plynů by se připojilo ke stěnám těchto buněk. Na druhé straně se proudění výfukových plynů stává více omezené, protože na jeden čtvereční palec je více článků, což znamená, že mají více buněčných stěn a menší průchodovou oblast pro proudění výfukových plynů.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.