Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
31.01.2021
Od 1.2.2021 Ukončujeme přepravu s Českou poštou
Milí zákazníci, velice se omlouváme, ale od 1.2.2021 ukončujeme přepravu s Českou poštou. Přeprava objednaných zásilek nebyla dostatečně rychlá. Nově... číst celé
Zobrazit všechny novinky



Najdete nás i na MALL.CZ
Videa

Videa


Přestavbová sada na elektrické naklápění světel felicia

Demo video 1

 

Demo video 2

 

 

Snímač natočení volantu

 

 

 

Porovnání originálního snímače průtoku paliva APRI se snímačem specialnielektronika.cz

Drobné nepřesnosti jsou způsobeny použitím snímače pro motor 1.6 na motoru 1.3 a neexistující synchronizací obou palubních počítačů - k vyhodnocování dochází v jiné časové okamžiky. Pozn. video bude brzy nahrazeno záznamem z přesnějšího měření.



Následující 2 videa porovnávají parametry originálního snímače průtoku paliva Apri se snímačem specialnielektronika.cz

Test probíhal na:
1. testovacím vozidle felicia 1.3 MPI (cistak) - spotřeba na volnoběh 0,8 l/h
2. mojí felicii 1.6 MPI (ECU Motor Excel) - spotřeba na volnoběh 0,9 - 1,0 l/h

V obou vozidlech jsme namontovali oba snímače najednou a zapojili do 2 palubních počítačů TC-6. Palubní počítač nalevo je připojen na snímač Apri, TC-6 napravo na snímač specialnielektronika.cz.

Výsledky:
- snímač od specialnielektronika.cz je plnohodnotnou náhradou originálního snímače Apri.
- Drobné odchylky hodnot na obou palubních počítačích jsou primárně způsobeny tolerancemi použitých součástek v samotném palubním počítači. Zjistili jsme, že hodnoty nestoupají a neklesají zcela shodně ani při měření na 2 originálních snímačích Apri.
Navíc:
- Zajímavé však je, že u snímače Apri je navíc podstatné, v jakém místě přesně je třmínek na přívodním červeném vodiči umístěn. Měřili jsme rozdílné hodnoty v závislosti na jeho poloze. Vypadá to, že je to značně citlivé na různé rušení.
- Nejzajímavějším výsledkem, který zřejmě vychází z toho, že snímače specialnielektronika.cz používají řádově rychlejší součástky, je to, co se děje na konci měření na obou motorech. Všimněte si, že originální snímač Apri má při prudkém uvolnění plynu problém rychle zobrazit správnou hodnotu spotřeby pro volnoběžné otáčky. Toto je markantní obzvláště na motoru 1.3 MPI, kde ani při opakovaném sešlápnutí plynu a jeho uvolnění originální snímač správnou hodnotu neměří. Na videu je vidět, že otáčky motoru jsou již dávno ustálené a originální snímač se s tím stále nevypořádal a teprv se hodnotově ustaluje. Dalším vysvětlením tohoto jevu je samozřejmě možná i principiálně extrémně citlivá konstrukce originálních snímačů na poškození (odhalená cívka) a i celkové stáří těchto výrobků, kdy mohou trpět různými oxidacemi, atd. které zhoršují vyhodnocovací schopnosti snímače.
(Pozn. použitý originální snímač Apri byl před testem osciloskopicky otestován a nevykazoval chování, kvůli kterému bychom se rozhodli ho pro test nepoužít.)

A teď již slíbená videa z testování:
Felicia 1.3 MPI

 

Felicia 1.6 MPI - ECU Motor Excel

 

 

Jednotka komfortních funkcí CFU1-FEL

Ukázka tripplingu:

 

Emergency Braking:

 

Efekt přisvícení:

 

Corner Lights na stojícím autě:

 

Corner Lights na jedoucím autě:

 

Automatické rozsvěcení světel: