Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.



NOVINKY

arr3Plníme požadavky nařízení GDPR!Vážení zákazníci Náš e-shop je od 25.5. plně v souladu s požadavky EU na ochranu osobních údajů dle... arr3SP-EL distributorem firmy A.M.AOd září 2017 jsme distributorem pro Českou republiku slovenské firmy AMA Exhaust Systems... arr3Výrobky firmy SKODAMOTOR nově na našem e-shopu!Od listopadu 2017 jsme distributorem firmy SKODAMOTOR specializující se na: úpravy motorů Škoda... arr3Měření teploty oleje FeliciaPředstavuje kit pro měření teploty oleje přes palubní počítač felicia!... arr3EETVážení zákazníci, protože 95 % Vašich objednávek realizujete přes e-shop, rušíme od 1.3.2017 možnost... arr3Krytka naklápění světel pro ovladač z oktávieNyní máte možnost si u nás objednat krytku pro vsazení ovladače naklápění světel z Octavia I.... arr3Nové webovky a e-shop!Spustili jsme pro Vás nové webové stránky i s e-shopem!...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 3 955 Kč (152 EUR)
naše cena 1 755 Kč (67 EUR)
naše cena 1 755 Kč (67 EUR)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 813 Kč (31 EUR)
naše cena 452 Kč (17 EUR)

FAQ

Časté dotazy

Je možné nové čidlo připojit do TC-6 bez rozebírání palubní desky?

Ano, stačí ustřihnout dodané konektory a pomocí libovolného 3pinového konektoru připojit na kabeláž starou. Funkčnost jistá na >99%. Protože se ovšem nejedná o "čisté řešení", nebudeme garantovat v tomto případě funkčnost, protože se tím vnáší do čidla potenciální místo vzniku chyb. My jsme čidlo navrhli tak, abychom možnost vzniku chyb při instalaci i používání zcela minimalizovali a proto připojení na konektor v motorovém prostoru jsme zavrhli.

Proč máme 2 různá čidla pro motory 1.3 MPI a 1.6MPI, když firma APRI má na to čidlo jen jedno?

Firma APRI šla cestou problematického připojení snímače na červený vodič vstřikovače. My snímání řešíme "mezikusem", který obahuje oba vodiče vstřikovače. Na motorech 1.3 a 1.6 jsou tyto vodiče prohozené (pravá/levá) a proto je nutné dbát na to, o který typ motoru, resp. vstřikovače se jedná.

Probíhá nějaká výstupní kontrola u jednotlivých výrobků?

Ano, každý jednotlivý výrobek je podroben výstupnímu testu všech funkcí a požadovaných parametrů.