Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
20.06.2018
Plníme požadavky nařízení GDPR!
Vážení zákazníci Náš e-shop je od 25.5. plně v souladu s požadavky EU na ochranu osobních údajů dle GDPR. číst celé
08.11.2017
SP-EL distributorem firmy A.M.A
Od září 2017 jsme distributorem pro Českou republiku slovenské firmy AMA Exhaust Systems specializující se na výrobu vysoce kvalitních nerezových spor... číst celé
08.11.2017
Výrobky firmy SKODAMOTOR nově na našem e-shopu!
Od listopadu 2017 jsme distributorem firmy SKODAMOTOR specializující se na: úpravy motorů Škoda pro využití v motorsportu úpravy spalovacích prost... číst celé
Zobrazit všechny novinky



  1. Úvod
  2. FAQ
FAQ

Časté dotazy

Je možné nové čidlo připojit do TC-6 bez rozebírání palubní desky?

Ano, stačí ustřihnout dodané konektory a pomocí libovolného 3pinového konektoru připojit na kabeláž starou. Funkčnost jistá na >99%. Protože se ovšem nejedná o "čisté řešení", nebudeme garantovat v tomto případě funkčnost, protože se tím vnáší do čidla potenciální místo vzniku chyb. My jsme čidlo navrhli tak, abychom možnost vzniku chyb při instalaci i používání zcela minimalizovali a proto připojení na konektor v motorovém prostoru jsme zavrhli.

Proč máme 2 různá čidla pro motory 1.3 MPI a 1.6MPI, když firma APRI má na to čidlo jen jedno?

Firma APRI šla cestou problematického připojení snímače na červený vodič vstřikovače. My snímání řešíme "mezikusem", který obahuje oba vodiče vstřikovače. Na motorech 1.3 a 1.6 jsou tyto vodiče prohozené (pravá/levá) a proto je nutné dbát na to, o který typ motoru, resp. vstřikovače se jedná.

Probíhá nějaká výstupní kontrola u jednotlivých výrobků?

Ano, každý jednotlivý výrobek je podroben výstupnímu testu všech funkcí a požadovaných parametrů.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.